Известие

Collapse
No announcement yet.

Помощ при сваляне двигател на 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Помощ при сваляне двигател на 156

    здравеите колеги имам следното питане, налага се шлаиф на колянов вал,но трябва да свалям двигателя правил сам го това на на опел надявам се и на алфа ще го направя,но ми трябва да знам дали фриона на климатика може да се спре по някакъв начин или ще истече.Също така и процедурите по свалянето с кое да започна и кое точно да сваля преди двигателя.При започване на свалянето открих че маркучат които свързва мас метарът с клапата е спукан може ли от това да е меняла обороти,пали трудно и множко да гори БЛАГОДАРЯ.
    Alfaromeo 156 1.8 TS 1998

  • #2
    Първоначално публикувано от ianko33 Покажи съобщение
    здравеите колеги имам следното питане, налага се шлаиф на колянов вал,но трябва да свалям двигателя правил сам го това на на опел надявам се и на алфа ще го направя,но ми трябва да знам дали фриона на климатика може да се спре по някакъв начин или ще истече.Също така и процедурите по свалянето с кое да започна и кое точно да сваля преди двигателя.При започване на свалянето открих че маркучат които свързва мас метарът с клапата е спукан може ли от това да е меняла обороти,пали трудно и множко да гори БЛАГОДАРЯ.
    Може да разкачиш компресора и да свалиш двигателя без да източваш фреона. Свалянето на двигателя зависи на къде ще го вадиш нагоре или надолу ще сваляш ли главата предварително или не по принцип може да се свали и без да се разкачат полуоските като се развие висящия лагер на полуоската.
    Трябва внимателно да се оглеждат и преценяват нещата. А ко вала ти не става за шлайф пусни едно лично може да се разберем нещо.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #3
      А на каде е по лесно да се извади на горе или на доло и със скоростите ли е по лесно или без скорости,мислех да го свалям без скоростите но два болта създадоха голям проблем и маи ще се наложи да го свалям със скоростите.Полуоските слятам да ги сваля.Вала не знам дали ще се наложи да го сменям смятам да го закарам в сервиза на чарли в Пловдив (от тях съм доволен) и ако там кажат че не става ще пиша,но първо трябва да стигна до него,а за сега е .Сваля ли двигателя обещавам много подробен снимков матерял за всички стъпки по свалянето и отварянето му.Novachev само двигател ли имаш за сега съм сигурен че ми трябва маркуча на масметърът ако го имаш в какво састоямие е и каква му е цената.
      Alfaromeo 156 1.8 TS 1998

      Comment


      • #4
        А на каде е по лесно да се извади на горе или на доло и със скоростите ли е по лесно или без скорости,мислех да го свалям без скоростите но два болта създадоха голям проблем и маи ще се наложи да го свалям със скоростите.Полуоските слятам да ги сваля.Вала не знам дали ще се наложи да го сменям смятам да го закарам в сервиза на чарли в Пловдив (от тях съм доволен) и ако там кажат че не става ще пиша,но първо трябва да стигна до него,а за сега е .Сваля ли двигателя обещавам много подробен снимков матерял за всички стъпки по свалянето и отварянето му.Novachev само двигател ли имаш за сега съм сигурен че ми трябва маркуча на масметърът ако го имаш в какво састоямие е и каква му е цената.
        Alfaromeo 156 1.8 TS 1998

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ianko33 Покажи съобщение
          А на каде е по лесно да се извади на горе или на доло и със скоростите ли е по лесно или без скорости,мислех да го свалям без скоростите но два болта създадоха голям проблем и маи ще се наложи да го свалям със скоростите.Полуоските слятам да ги сваля.Вала не знам дали ще се наложи да го сменям смятам да го закарам в сервиза на чарли в Пловдив (от тях съм доволен) и ако там кажат че не става ще пиша,но първо трябва да стигна до него,а за сега е .Сваля ли двигателя обещавам много подробен снимков матерял за всички стъпки по свалянето и отварянето му.Novachev само двигател ли имаш за сега съм сигурен че ми трябва маркуча на масметърът ако го имаш в какво састоямие е и каква му е цената.
          Маркуча си го вземи нов от магазина скъпичък е 70 лв но втората употреба няма да издържи много (бях търсил в една морга и ония ми вика кой онзи пластмасовия дето е гофриран да имам 50лв и на момента се отказах) А за ваденето зависи дали ще го вадиш с глава или без глава и от това дали имаш подходяща техника да го измъкнеш нагоре ако не махаш главата пускаш го долу вдигаш колата на една страна и го издърпваш отдолу (за целта не е нужен канал.
          Така или иначе ще се ремонтира двигателя незнам с какви условия разполагаш за свалянето му но те съветвам да махнеш главата . шибаните места за главата да болтовете на казанчето за хидравликата и 4-те болта дето държат пластмасовия колектор за блока. КАто изкараш главата с пластмасовия колектор се открива доста място и се работи изключително лесно. Освен това ако ти си го събираш двигателя не му мисли сваляй главата.
          За ваденето нагоре не е трудно но мисля че трябва да разкашиш отпред доста работи радиатори греди и разни.
          Но и в двата случая ако не махне главата при отцепването от кутия та опира в блока и трябва да се разкача кутията от тампоните иначе е зор.
          И задължително след събиране на мотора центровка с пети даже ако потраква вариатора смени и семерингите на двигателя и помпата на съединителя ако е с лагер помпа ще ти се съберат повече пари но поне няма да се занимаваш повече с ремонти
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #6
            Благодаря колега ще видя кво да го правя доста ядове сабрах с него и маи ще трябва да дам 600 лв за да го свалят.Но това ще стане малко в по късен етап когато сабера около 1300-400 лв.За сега ще съм пешеходецБлагодаря ти отново за помоща
            Alfaromeo 156 1.8 TS 1998

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от ianko33 Покажи съобщение
              Благодаря колега ще видя кво да го правя доста ядове сабрах с него и маи ще трябва да дам 600 лв за да го свалят.
              Искат ти 600 пари само да си свалят двигателя, или и за последващия ремонт....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment

              Working...
              X